Antonov An-225 a Hydraulika Siłowa


Hydraulika Siłowa Wiadomości

Antonov An-225 zajmuje pierwsze miejsce wśród największych gigantów radzieckiej produkcji, An-225 Mrija. W całej historii wybudowano jedynie dwa egzemplarze tej maszyny. Do chwili obecnej komercyjnie używany jest tylko jeden Antonov, który służy do przenoszenia ciężkich ładunków (np. helikopterów).(Hydraulika Siłowa News) Rozmiary poszczególnych części tego samolotu są imponujące: długość kadłuba wynosi 84 metry, rozpiętość skrzydeł ponad 88 metrów, a wysokość nieco ponad 18. Na pokład zabrać może ładunek o masie 250 ton, a wszystko to dzięki sześciu silnikom dwuprzepływowym. Maksymalną prędkość osiąga przy 850 km/h. I w nim znajdujemy hydraulikę siłową. Hydraulika Siłowa jest w usterzeniu tego kolosa jak i w silnikach dwuprzepływowych oraz w innych elementach samolotu. Do załadunku tego samolotu wykorzystuje się ciężkie maszyny transportowe. Jak widzimy Hydraulika Siłowa jest wszędzie. Jest tak powszechna że jej nie zauważamy a warto nieraz przystać i się zastanowić jak to działa.

Hydraulika Siłowa to coś co nas zawsze pociągało. Dlatego staramy się przybliżyć zagadnienia z nią związane na tym blogu. Firma Maron prowadzona przez Romana Graczyka to więcej niż firma to pasja związana z hydrauliką siłową.